13 år idag :D

hejsan (:
Det var länge sedan jag skrev.
Idag fyllde jag 13 år :D
Jag fick många fina saker.
här är dom:

en mobil som jag har tjatat om ungefär
hela sommaren.Och ett par högtalare
 med. Av mamma och pappa.

The sims året runt av mormor.
Ett spel jag har velat ha sedan
jätte länge tillbaka.

En super söt klänning av
mamma :)

Och ett halsaband och
två super fina örhängen
av rosanna :)
Sen fick jag oxå en vas och blommor av mormor, och
pengar såklart av mamma, pappa och farmor :)
Jag blev super duper glad av att få en mobli!
Jag hade inte haft ngn på typ hela sommaren
och lite till.
Idag var jag med rosanna och vi tog mest kort
och fixade med våra mobiler.

Älskar dig rosanna (: <3

Men nu ska jag göra annat :P

Puss&Kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ser ut som en chicken :D
älskar dig super mkt <3

2007-08-31 @ 21:53:07
Postat av: lovisa

ahaha, neej :)
älsjar dig super duper mkt <3

2007-08-31 @ 21:55:45
Postat av: Modejouren

Superfina presenter :) Lev chict!

2007-08-31 @ 22:03:40
URL: http://modejouren.blogg.se
Postat av: lovisa

modejouren: tack det tkr jag oxå :P

2007-09-11 @ 10:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0