a list

Är du glad?Ja, det är jag
Är du ond? Ja , jag kan bli det ibland
Är du kär? nej, inte nu..
Har du kul? nej
Känner du dig frisk? ja
Är du allmänbildad? vad är det ?
Har du rest mycket? jaa det har jag ! typ jag orkar inte ens räkna till det !
Har du många ovänner? nej
Har du köpt bra musik? jag laddar ner musik, inte köper skivor :P
Har du djur? nej :'(
Tjuvröker du? nej
Hur spenderar du sommaren? bada, sola, vara med kompisarna & resa runt i severige
Vem fick du senast en komplimang av? jag kommer faktist inte i håg :P
Vad är riktigt töntigt? 50 lager brunkräm, knallvita läppar.
Vad saknar du att göra mest? vara med my :/
Vem hade du senast en dispyt med? vad är det ?
Varför gör du sånna här test? det är kul :)
När är någon söt? vet inte. mina kompiasar är alltid söta :)
Hur bor du just nu? i villa med mamma, pappa & syster
Trivs du med hur du bor? ja.
Vilket är ditt livsmål? vet inte
Har du använt något hår produkt idag? nej , har precis vaknat :P
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? en stooor
Var är du nu? på kontoret
Har du bråkat med någon idag?
Saknar du någon nu? jaa, myyy ! :(
Röker du? nej, usch
Dricker du alkohol? nej, men jag har smakat
Tar du droger? Oooh nej !!
Vad köpte du senast? ett linne 
När var du i en affär senast? igår
Mötte du någon du kände då? nej
Tycker du om dina grannar? ja vissa är vell ok
Använder du ICQ eller msn? msn
När fick du senast en present? jag vet faktist inte :/ från julas?
Vad har du för framtidsplaner? massor!
Vad drack du senast? har inte hunnit dricka än :P
Vilken musik gillar du? allt möjligt
Vad har du för planer till helgen? först ska jag sova hos rosanna och sen ska jag sova hos emma
Har du en hårborste i din väska? nej
Vill du ha barn? ja, fast när jag blir äldre.
Hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord?jag vet inte , men om det var rosanna skulle hon nog skriva typ söt eller
 rolig eller nått:P
Vilken färg har du på dina underkläder nu? de är randiga ( som sagt var jag har pyamas).
Vad tycker du om sex and the city? Brukar inte kolla på det
Gillar du dokumentärer? ja, vissa.
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja :D
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? jaa
Är du feminist? nej.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? jag vet inte
Borde man få röka på pubar?neej
Är du sugen på något nu? ja, GODIS!
Vilken är din favorit kaka? typ kladdkaka
När fikade du senast? hmm, vet inte.
Vilken stad är din mamma från ursprungligen? jag vet inte :P
Har du kvar dina barndomsskivor? hmm , kanske några :P
Hur många hål har du i öronen? 2. alltså ett på varje öra
Vem pratade du med senast? rosanna :)
Vad pratade ni om? att jag skulle komma till henne
Brukar du bada i sjöar om somrarna? ja
Vad gör du just nu? skriver
Vilken var din första festival? jag stod utanför Peace&Love :P
När kräktes du senast? grönan
Vad lyssnar du på just nu? datorn som surrar
Har du sovit i din egen säng inatt? jaa
Har någon annan sovit i din säng inatt? nope
Vill du bo i sthlm, Gbg eller Malmö? sthlm!
Har du sagt 'jag älskar dig' till någon idag? nej
Är du homosexuell? haha nej.
Vem ringde dig senast? rosanna
Vem ringde du senast? rosanna  igår kväll.
Hur svarar du i telefonen? Hallå

(lista sen 10/8-07)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0