hejhej !

Idag ska jag sova hos rosanna :)
Det ska bli skit kul ! först ska vi vara hos mig,
sen ska vi gå och köpa godis i centrum och
sen hem till henne.
Mina föräldrar ska vara borta så det är därför
jag ska sova borta.
Sen på lördagen ska jag sova hos emma med
rosanna. Med det var redan bestämt innnan.


               m y  s u n s h i n e !

Jag fyller år snart ! jag önskar mig lite olika
saker som: kläder och smycken.
Jag berättar vad jag fick sen efter jag har
fyllt år. Sen ska jag kanske ha en fest
för mina kompisar.

Kommentarer
Postat av: rosanna

jag älskar dig
du är så jävla underbar.

2007-08-12 @ 21:54:28
URL: http://rosannahej.blogg.se
Postat av: lovisa


rosanna: älskar dig också gumman.

2007-08-13 @ 13:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0