saknar

My du ska bara veta att jag saknar dig jätte mycket !

Dagens frukost:  Risgrynsgröt med socker och kanel
Dagens klädsel: Vita Billabong-shorts med vit Billabong-tröja från Thailand.
Och en kofta från ginatroct, fast det är min syrras :P
Dagens godis: Jag har inte ätit godis idag
Dagens dryck: Mjölk
Dagens längtan: Efter My och Sofia
Dagens låt: Har inte lyssnat på ngn musik idag, min
syrra tog mina hörlurar :F (en arg min)
Dagens plagg: Min... Jga vet inte :P
Dagens avundsjuka: Har inte varit avis idag
Dagens sämsta: At jag har haft det så tråkigt.
Dagens bästa: Att jag ska hem till emma :D

Kommentarer
Postat av: my

aw, jag saknar dig också lovisa <3

2007-08-23 @ 17:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0