i am hooome

Hellojj .
Nu har jag varit borta i ungefär i 3 veckor !
Först var jag i Dalarna med Rosanna och Emma (och förstås
hennes pappa).
Vi var där från en söndag till den andra söndagen (alltså i en vecka).
Det var jätte mysigt och jätte kul där! På onsdagen (den veckan) så var
vi på karneval och där hoppade vi hopppborg och tittade på
är andra dansade afrikansk dans xD.
Sen på torsdagen så åkte vi till leksand sommarland och badade och
annat jätte roligt !
Det fanns en hästhage med hästar och föl i närheten så vi gick dit och
tog kort på hästarna. De var skit söta !
´
vi hoppar hoppborg
(jag glömde att ta kort när vi var på leksand sommarland)

här bodde vi :)

hästarna :)

Sen har jag varit på Mjölkö i 2 veckor, om ni undrar så är det mitt
sommar ställe.
Den första veckan så var Rosanna där ute med mig, & vi hade
jätte kul.
Sen den helgen kom min kusiner ut Jacob & Emma.
Vi var med Jacob mest, och åkte båt :P
Medans jag var där så plockade vi massor av blåbär !
Säkert runt  3-4 liter !
Det fanns ett ställe där det fanns miljoners triljoners blådär !
Det är mitt och Rosannas älskling ställe, att plocka blåbär
alltså :P
Sen solade vi och badade sålklart. Vattnet varierade
emellan 17-18 grader.
Sen har jag lästa massor av böcker ! Jag är typ inne på
min 11:e och ska börja med min 12:e snart.
Och sen skulle mamma och pappa bort så jag har sovit över
hos Rosanna och vi hade skit kul och tittade på film och lite så...

men nu ska jag dra , pussar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0