ä i dalarna

hellojsan !
just nu är jag i dalarna hos min "kusse" .
hon heter sofia.
egentligen är hon inte min kusin.
hon är mammas kusin för hennes pappa är
mormors bror.
idag har vi haft jätte kul och varit i vassbo
där sofias pappas fästmö bor.
vi badade och lekte med hennes dotterdotter.
hon var jätte gullig och hette emilia .
vi lekte med hundaran och gick till några
grannar och frågade om vi fick hoppa
på deras studsmatta.
grannarna hade kaniner så vi tog ut dom
och kelade lite.
en han-kanin försökte para sig
med en annan han-kanin :P
lite konstigt tycker jag .
kan knaniner inte se skillnad på kön :/


här är lite bilder:

sigge, den lilla valpen
här badar vi i vassbo
här e lilla akiles
och en bild på söta emilia såklart     

image6  och jag och sofia såklart xD

Kommentarer
Postat av: felicia

fina hundar:D

2007-06-27 @ 00:29:34
URL: http://fashion93.webblogg.se
Postat av: Anonym

det var en till som hette bubba och han var stor och jätte söt :)

2007-06-27 @ 15:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0