myskväll med rosanna

Hejhej ! Igår sov jag över hos rosanna.
Vi hade mkt kul och åt massa godis och hyrde
en film. Den hette 2:37. Rosannas mamma
hade köpt pirates of the caribbean 3. Den
är skitbra och Jack Sparrow är så het !
Rosanna och hemmes mamma skulle
bort vid 10 så jag kom hemganska tidigt.
Jag läste en stund och sen spelade lite
sims. Vi skulletill våra kmpisar för deras
son fyllerår och nu har vi ätit middag här.
Det är ganska tråkigt här men har sett
en film tidigare. Den hette monster house.
Den var ok. De bästa filmerna jag har sett
är nog pirates of the caribbean. Hoppas
att det kommer en fjärde.

Det är rosanna som har gjort om min bolgg :)
Visst är den super fin ? Älskar dig <3

KramKram, <3

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jag älskar dig också gullet (h)

2007-12-02 @ 15:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0