fortsättning.

hola ! Här är fortsättningen av rosannas tjejkväll.
Vi åt massa av godis och fick typ as ont i magen asså !
Vi gjrode egen tacos och jag gillade den, fast jag
åt för mkt tror jag :P Sen blev jag as trött och ville
sova men rosanna sa att jag inte fick och hon
somnade själv men jag väckte henna :P haha.
Innan vi åt och såg på filmerna så hade rosanna
köpt ansiktsmask och massor av sånt så vi gjorde
det först. Det var skönt. Vi färgade också ögon-
fransarna. Jag hade gjort det inna och så men...
Det var en lyckade tjejkväll ! :)
Den här helgen hade jag tjejkväll :P
Då kom emma, rosanna och my :)
Jag hade hyrt 4 filmer och en av dom
var fransk och den sög, men de andra fimlerna
gillade jag. Jag hade köpt chips och godis och
vindruvor :P Vi hade skit kul och pratade
och tog krot och dansade lite oxå :Phaha.
Sen på kvällen runt halv 1 så tittade vi på film och
my hade redan somnat och rosannas ögon stängdes
hela tiden så jag och emma väckte henne :) my var
as gullig när hon sov ! Sen dagen efter så
gick my vid 1 och rosanna vid 3 och emma vid
5. Jag gillade min tjejkväll. Jag trodde
att det skulle bli fiasko xD haha.
Samma dag som jag hade min tjejkväll så
var jag emma och my i täby. Rosanna
skulle oxå hänga med men hon fick ont
i magen så hon åkte hem. Jag köpte en
sjal, hårinpackning, en bh och ett nagellack.
Emma köpte ett par as snygga jeans som satt
jätte bra på henne. My köpte en skit fin väska
och en jätte fin sjal. Och en fin tröja :P
Sen gick vi till donken och emma och my tog
en meny och juag en macflurry. Jag var inte så
hungrig. Det har hänt.
Ikväll hade jag det jätte mysigt med pappa :)

puss puss och god natt.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0