hejsan !

Idag var kag och rosanna i täby. Vi shoppade
lite till rosannas tjejkväll. I början var det jag,
rosanna och emma, men emma skulle bort
så hon kan inte :(
Vi köpte ansiktmaskar, fotpeeling och hårinpackning.
Sen köpte rosanna några saker på sidan om
som jag inte kommer ihåg vad det var :P

När jag kom hem så plockade jag ner
studsmattan och efter det så kliuppte jag
fram och baksidan, för att tjäna lite
pengar. Jag ska få 50 per sida.
I kväll så börjar grey´s anathomy. Ni
får ursäkta om jag har stavat fel för
jag vet inte riktigt hur det stavas :P
Jag tkr att det ska bli jätte kul. Igår började
ju despret housewives och det var spännande :P

Här kommer en liten "dagens"-lista ^^

Dagens frukost: Två bananmackor, jag vet att jag har konstig smak men :P med oboy.
Dagens klädsel: Mjukisbyxor med en tröja från thailand och en munkjacka från H&M :)
Dagens godis: Jag har inte ätit det idag, men jag vill haaa !!!!
Dagens dryck: Jag tror vatten :P
Dagens längtan: Tills rosannas tjejkväll och sofia :P
Dagens låt: Galleri, har haft den låten på hjärnan typ hela dagen men jag tkr att den suger !
Dagens plagg: Mjukisbyxorna, de är så varma och sköna :)
Dagens avundsjuka: Har inte varit avis idag.
Dagens sämsta: Håret, det är tovigt och fult som vanligt
Dagens bästa: Emma, rosanna, täby och något annat :P

Nu ska jag spela spel :P 

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0