shopping :)

Hejsan, igår var jag och rosanna i Täby
och shoppade :) Jag shoppade en
jacka, en halsduk, en parfym, ett svart
nagellack, nagelolja, tops, ett par vantar,
ett par trosor, ett paraply, en topp men 
tyvärr inga mujkis byxor för det behöver
jag typ mest av allt !
När vi var i Täby fick jag ont i örat och 
när jag kom hem och sa det så ringde 
mamma direkt till doktorn, men 
de kunde inte ge mig pencilin och jag 
vet inte vrf :P Men jag tog en (halv) treo
och fick näsdroppar. Jag var oxå lite hes
och lite snorig.
Jag mår skit dåligt just nu ! Jag har skit
ont i halsen och snorig och så hes att
jag knappt kan prata. Jag ska nog inte
gå i skolan imorgon om jag mår så här
då oxå.

Jag ska med mamma till Malaysia nästa
fredag :) Jag ska fråga om rosanna kan
hänga med. Jag hoppas verkligen det, för
mamma ska plugga där och de dagarna
ska jag typ sitta i ett skit tråkigt hotellrum
och det finns ingen pool och ingenting !
Men ska gå nu, pusshej !

Kommentarer
Postat av: rosanna

men det gick inte :(

2007-09-14 @ 16:31:23
Postat av: lolovisaaaa

nej :(

2007-10-01 @ 19:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0