min dag

image180
hej och hopp ! Idag har det varit kul :) Först vaknade jag av
att miccis skickade ett msn av mig. Rosanna började as
garva för jag blev så rädd xd. Sen så sa vi att vi skulle gå
ut för det har varit underbart väder utr idag ! Fast det tog typ
någr timmar. Så vi gick hem till mig för vi tänkte att sätta upp
trampolinen men det var bara vi hemma och man behöver
vara fler personer om man ska få upp den. Sp vi satte oss
på baksidan och kollad i album när jag var liten. Sen efter
typ en timme eller ngt så kom mamma och vi gick ut och tog
lite kort på ängen och sen hen till rosanna igen och då var vi
bara inne på datan. Och sen gick jag hem för att äta äcklig
middag ; fisk och skaldjurs soppa. Fast jag fick lax så det var
inte så äckligt :P Men jag satte mig lite vod datan lite och pappa
blev typ fett sur. Det är så jobbigt för han är alltid det ! Han har
typ klagar på allt mamma gör och han är typ aldrig glad förutom
när vi är på middag hos några kompisar. Man bilr bara så trött
på det :S Jaja..

PUSS & GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0