shopping med mami

hejj ! Sorry att jag inte har skrivit tidigare men jag har inte haft
tid och datan har krånglat och massor av annat ! Men jag kan
berätta att jag har köpt nya jeans från gul & blå, 899 kr. Sen köpte
jag en klänning men den etalade mamma också för jag hade
inga kontanter och jag fick inte använda mitt kort. Så nu är jag
skyldig mamma 100 kr.. Iaf, så här ser de ut;
 
framifrån                    bakifrån

  
framifrån                    bakifrån

Så vad tycker ni? var det bra köp? :P Det tyckte iaf jag ! Imorgon innan
va åker till mitt kand så ska jag och mamma åka till arninge och köpa
skor , fast bara om vi hinner :) Vi ska köpa ett par som jag har bestämt
och ett par ballerina. Sen ska vi till mitt fina landställe :D

PUSS & KRAM PÅ ER !


Kommentarer
Postat av: Soha

Shopping är det bästa som finns :)

2008-04-18 @ 21:01:32
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: lovisa

soha; håller med ! speciellt med mamma eller pappa för då kan de betala för något :P (a)

2008-04-18 @ 21:15:45
Postat av: Rooooooosaannna din älskling :)

men den där "klänningen" är väl egentligen ett linne? för asså den är väldigt kort , jag skulle iaf inte kunna ha bara den man visar väl nästan röven? ;D hah

2008-04-19 @ 23:37:57
Postat av: LOVISA

rosanna; haha nej då ! jag har ändå bytt storlek :P

2008-04-24 @ 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0