yoga & solarium

hejj på er ! Den här veckan har jag testat lite nya saker. Först i
onsdags (igår) så solade jag solarium för första gången. Det
gjorde emma & rosanna med. Det var väldigt varmt och jag
brände mig i mitt face. Inte kul ! Rosanna och emma brände
sig typ inte någon stans. Fast det röda är nästan borta.
        
     
Sen efter skolan idag så prövade vi på yoga. Först så åkte vi
till donken för att äta lite mellis och sen åkte vi till yogan. Det
var skönt och avslappnande. Vi fick göra några saker men
mest fick vi andas typ. Det är varje torsadag och kostar bara
20 kr så jag ska gå varannan torsdag för jag är med och
hämtar mina kusiner på daigs och får pengar som jag sparar
till en bra kamera som jag ska ha på sommaren och till
malaysia. Vi ska typ vara där u 2-3 veckor :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0