dagens planer

Hejhej ! Vakna typ halv 10 av att pappa kom ner och satte på kaffemaskinen -.- Den låter skit högt ! Iaf då försökte jag somna om men det gick inte.. Då läste jag Twilight en sutnd sen kom mamma och la sig i min säng -.- haha hon är knasig :P Jag ville inte det så jag gick och åt frukost :P Så ser mina lördags mornar ut, förutom det där med mamma :P
Idag så har jag Ella bestämt så här att jag ska komma hem till henne vid 3. Där ska vi fixa iordning oss och sen ska Emma komma och sen får vi skjuts av Ellas snälla mamma :) Innan så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Kanske tar en sväng ner till gymmet :P Vi får se.Det var nog allt :) puss på er och ha en bra dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0