eftermiddag med ellabellaplutt

Heej alla söta !
Idag har jag spenderat min tid (efter skolan) med Ella :D
Först gick vi till centrum och köpte julklappar. Jag fick låna pengar av Ella, den gullrumpan :D <3 Och hon köpte till sin farmor och farfar. Sen drog vi hem till henne och slog in dom. Hon hade jätte fina inslagnings saker ! Eller först åt vi lite mellis :P Men efter vi hade slgit in dom så gick vi till hennes säng och började plugga.. Jag blev skiiiit trött ! Så jag sa att man pluggade bätter om man hade vilat ut. hahah det är inte sant x) Det är när man tränar som man kan plugga bätter, asså att man får in det bättre i skallen :P Iaf så somnade jag, jag vet inte om Ella gjorde det men jag tror det :P hahah sen vaknade jag med ett ryck av hennes väckarklocka xD Hon har en såndär gammal rund sak :P
Sen så tränade vi lite till och sen så flummade vi lite med hennes chokladkalender :D Kuuligt ! Och sen blev det lite tv och sen drog jag hem. Riktigt kul hade vi ! :D
Där hemma så vaknades det mat, potatis och prinskorv :P Och snart så ska jag och mamma ut och ta en frisk promenad :)
Och imorgon ska alla i min gympagrupp hem till ledaren, Elin och där ska det bli fest ;D haha neeej ! Men det ska bli middag och mys och annat ;) Och på lördag ska jag, Rosanna , Emma och kanske Ella till täby och shoppa julklappar, bl a till mig (a) Och då ska jag och Ella köpa till Jennifer också för hon har varit så snäll och massor och sen på kvällen så ska vi alla tjejer till Jennifer för att fira en "mini"-jul :D fett myyyys ! :D

Men nu ska jag fortsätta läsa min bok, jag ska ha läst ut den tills på söndag för att vi ska se Twilight då :D JIPPIIIIE !!!! :)
Pussheeeej ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0