färga hår



Sitter här själv och stirrar på datorn nu igen... Har inget bättre för mig ! Eller juo, jag borde plugga engelska men jag orkar inte :P www.rosaannaw.blogg.se gick nyss. Hon och Emma var ju här och deras hår blev jätte fint ! :) Det blev inte jätte skilnad men det blev lite mörkare :P Fint vare i alla fall :) Det var första gången jag färgade någons hår och det var inte så svårt :P Jag har bara varit med när någon anna har tonat och slingat mitt hår, men då har det ju varit någon annan.
Efter som att jag och Emma ska vara i sporthallen halv 9 så hade jag undrat om hon kunde sova här.. Men hon fick inte för att hennes mamma fyller år imorgon :) Grattis till henne säger vi då ! :P
Nu ska jag nog åter gå till att plugga engelska -.- Jag skriver nog mer ikväll om lite random saker ^^



Pusshej ! <3


Kommentarer
Postat av: r

TA BORT BILDERNA PÅ MIG NÄR JAG E TYP NAKEN ! :O elakt att lägga in dom ju.

2008-12-03 @ 17:14:46
Postat av: lovisa

du är ju inte naken ! :S

2008-12-03 @ 19:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0