internet funkar inte...

God dag sötnosar :)
Igår så funkade inte internetet inte :( Men nu funkar det :) Så jag tänkte berätta lite om igår när jag var i stan, själv.. Emma kunde typ inte. Iaf så var jag jätte trött, hade ätit lunch och mat på hemkunskapen ! Och Maggies arm hoppade ur led och typ bröts lite när hon hoppade trampolin :O Jag vet inte så mycket och jag orkar inte riktigt berätta, men det finns säkert på Rosannas eller Ågrens bloggar :)
När jag satt på tåget in till stan så var jag alltså sjukt trött ! Och det var typ alla andra också ! Alla satt typ och gäspade och hade påsar under ögonen x) Iaf så kom jag in, gick direkt till Hurry Curry för att träffa Cia (min handledare). Hon var faktist snäll :) Och jag ska göra samma saker som de andra fast inte stå i kassan :P Hoppas att det kommer att gå bra och jag längtar dit faktist..
Jag var ute och letade typ as länge efter fina julklappar och jag hittade två.. x) En till morfar och en till en kompis :) Vet inte om jag ska säga namnet eller inte.. Lite senare så träffade jag mami och då kollade vi på skor och jag berättade vad jag ville ha och sånt.. Jag visade en klänning som jag vill ha från ginatrcot :) Fast det är ett problem.. Jag vet inte om jag vill ha den rosa eller den svarta.. Sen åkte jag hem, spelade lite sims, började kolla på Arn 2 och sen kom Miccis hem och då gjorde vi mat och kollade på DP. Sen gick jag och la mig och somnade som stock :) haha men jag sov gott :)

Idag så var det skola.. Sen åkte jag och Maggie hem till Jennifer och där så gjorde vi bara massa mat, så nu är jag åter igen väldigt mått ! Och trött :P Jag har äntligen lånat Twilight av Jennifer och jag kan inte vänta tills jag får se filmen ! Jag läser den på engelska så jag kanske inte förstår allt men det går :)

Nu ska jag fortsätta läsa, puss god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0