julhelgen

hejhej alla glada :)

Förlåt för att jag inte har hunnit skriva men jag har haft fullt upp att göra massa annat :) Men jag tänkte berätta lite om vad vi gjorde och så.. :)

När Sofia kom så åt vi lite och sen dansade vi en stund :P Sen laddade vi ner Saw 5 som faktist inte var så äcklig.. De andra är MYCKET äckligare ! :P
Julaftonsdagen började med en lång promenad i Österskär, och jag har lite saker som är Jennifers här hemma, men jag glömde dom hemma så jag kunde inte ge dom till henne :/ Iaf så gick jag och SOfia framför och hon berättade om massa saker som hade hänt och annat kul :) När vi kom hem så slöade vi lite så när de kom så var inte vi klara x) Vi åt innan Kalle Anka och sen kom "Tomten" ;) Sen öppnade vi alla julklapparna och jag fick:

  • en klänning
  • två koftor
  • en trjöja
  • en bok
  • badsaker
  • webbkamera
  • smink
  • två par sockor
  • en pyamas
  • sing star ABBA
  • street dance
  • Björn Gustafsson-DVD
  • pengar
  • mjukisar

Jag blev nöjd, men allt var inte i min storlek så idag var vi och bytte det, men tröjan fanns inte så då fick jag presentkort istället. Sen gick vi och lämnade en av koftorna och sen skulle vi byta klänning, men den fanns inte heller så då fick jag presentkort där också.. Så nu är jag väl lite orolig om vad jag ska ha på nyår..

Iaf så dagen efter så bara satt vi och degade vid datorn och vid sing star och vi dansade lite då och då också.. Och idag så sa vi hej då tidigt :( För vi skulle till Täbban och fixa allt och sen typ direkt efter åkte dom.. Sofia fick tyå massa pengar ! 3500 spenn och sen fick hon massa annat :P

Imorgon drar jag till Funäsdalen och kommer hem den 3/1 så jag kommer inte skriva på ett tag.. Eller kanske om vi hittar några datorer :P Men det är inte så troligt för att vi ska hyra lägenhet :)

Lite bilder:


Vi ska åka tidigt imorgon, men vi hörs, pusspuss <3

OCH NI FÅR ALLA HA ETT GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅR !


Kommentarer
Postat av: ågren

Gud vad myysigt ni såg ut att ha det :D

2009-01-04 @ 00:53:02
URL: http://linneaagren.blogg.se/
Postat av: lovisa

vi hade det jätte mysigt ! :D

2009-01-05 @ 18:27:53
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0