sista måndagen

Hej och hopp ! :)

Idag var det den sista måndagen på den här terminen :) Fett sköönt !
Vi gjorde inget speciellt.. På dramat så pratade vi inte om något annat än om omplaneringarna i våran skola. Det är jätte dåliga ändringar och politikerna tänker bara på pengar ! Och de tänker typ också lägga ner Berga ;O Och då flyttas kultur klasserna till Solskiftet :(
Aje efter dramat så åkte jag, Rosanna och Emma till Täbban. Där köpte jag julklappar till dom och sen så flummade vi runt lite ;D hahah vi var inne på leksaksaffären för att jag skulle kolla på en juklapp till Emma (kusinen) och då hittade Rosanna gussedjur som lät och då sa hon "Den här vill jag ha !" Och kramade den jätte hårt och då fes den xD HAHAHAH ! Hon blev skit rädd xD Och sen sjöng hon en cp sång som hon själv kom på och påvägen hem så bråkde vi som ett giftpar (a) hahah Emma typ dog x)
Emma åt hos mig och efteråt så pratade vi om våra böcker, haha. Vi typ älskar våra böcker :)

Men nu skqa jag hänga tvätt :) Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0