sjukling

God morgon ! Idag så var jag sjuk för typ första gågnen på ett år (?!) Eller jag tror det iaf. Men jag har feber och sen har jag också ont i ryggen och magen.. Knasigt :P
Igår så hände inte mycket alls ! Efter skolan ¨så gick jag och Ella till centrum och jag skulle köpa julklapp till Miccis och då hade jag mitt kort med mig. Och förstås hade jag för lite pengar ! Och sen fick jag låna av Ella men då hade jag fortfarande för lite pengar, även fast vi hade gått och kollat hur mycket jag hade kvar och räknat ut. Hatar kort !! Iaf då åkte vi hem, jag slog in julklappar och sen la jag mig och sov i typ 3 och en halv timme :OOOO Jag vaknade typ en sekund innan Mikaela kom in.. Mystiskt :P Iaf så kände jag mig konstig och trött, och hungrig :) Så jag gick och tog tempen och sen gjorde jag mat. Jag hade 38 graders feber. Inte så mycket, men tillräckligt mycket för att må konstigt.. Efter jag hade ätit gjorde jag mig iordning för att gå och lägga mig. Jag sov inte så bra kan jag säga ! Jag vaknade typ vi 20 över 4 och hade ont lite här och var i kroppen !! Men jag somnade om och sen vaknade jag, gick upp till mamma och pappa och sa att jag hade feber och sen somnade jag om.
Nu ska jag titta på Step brothers :) ha en bra dag ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0