snabbis



Tjotjo !

Ska bara skriva lite snbbt vad jag har haft för mig idag :) Jag gick till skolan, kom några minuter lite sent :P Sen så kändes det som att vi inte hade så många lektioner.. Men under lunchen så gick vi hem till mig. Där hade vi lite kul. Det var jag, Emma, Ella, Sabbi och Rosanna :) Vi tog lite kort ocgh så. Sen gick vi till sprothallen där vi skulle ha skridskor med klassen, som btw ligger typ precis ovan för mig :P Det var roligt :P Jag är kanske inte den bästa på att satnna och jag är för rädd, men jag lärde mig faktist att åka baklänges (a) Efter det så åkte jag tillbaka till skolan för vi hade spanska, som var helt onödigt för vi arbetade ingenting !!
Sen åkte jag hem, var med Rosanna och gjorde lite cp saker x) haha vi spelade in "musikvideor" när Rosanna står och sjunger med en låt xD hahahahahha hon är helt jätte kul :DDDDDDDD Och cp... Men det är min Rosanna det ! :) <3 Iaf det var jätte kul :) Sen åkte hon hem.. Vi åt middag och sen läste jag kanske i en timme eller nått och sen började Grey´s anatomy, sista avsnittet :'( Fast det kommer tillbaka i vår, men vad ska jag titta på nu? ;o
Aja, det hände massor i skolan också. Till vårterminen så kommer vi återgå till 30-grupper, men inte i våra vanliga, utan de ska göra helt nya grupper. Som jag är otroligt glad över !! Vad jag vet så ska vi ha kvar våran grupp och sen kommer det säkert fler fplk in i bilden :P Vi kommer ha några nya lärare, kommer inte riktigt ihåg vilka, men det var inte så många.. OCH VI SKA FÅ TILLBAKA FÖRDJUPNINGARNA !! :D Fast inte Ea:na, men det gör inget ;P Mycket bättre än blocket iaf :) haha alla 8:or hade samlas i ett klassrum så när de berättade det så skrek alla ba JA ! haha lite kul tycker jag ^^
Och morfar kom över och var lite rolig :) hahah han trodde att Jason Mraz hette Mr as x) HAHAHAH !

men nu måste jag gå och sova, puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Rosanna

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH

din morfar asså, hahah MR AS xD

jag dör, han är för skum asså.

jag är typ lite rädd för han :o

mohaha

2008-12-11 @ 17:24:01
URL: http://rosaannaw.blogg.se/
Postat av: lovisa

hahah jag vet xD

och sen så skrattar han roligt x)

haha han är en speciell morfar, med

en speciell dotter.. Sådan dotter sådan far!

hahah eller någonting sånt xD

var inte det ! han försöker bara vara snäll !

2008-12-11 @ 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0