söndag

Tjabba ! TWILIGHT VAR SÅ JÄTTE JÄTTE JÄTTE BRA !! Jag kommer så köpa filmen ! Och sen kommer jag kanske se den en gång till på bio (a) haha vet inte men den vara bara för underbart bra ! Innan vi såg den så åt vi, eller de andra åt för att jag hade inga pengar.. Men jag fick smaka av de andra :P Och sen tittade vi på den underbart braiga filmen och Edward var snygg ! Eller inte hela tiden men det är några speciella scener som det var dregelvarning :P hehhh.
Efter så åkte jag hem till Jennifer för att hämta min saker och sen hämta papi, mami och Miccis för att vi skulle äta på resturang med morfis :) Det blev på Oxenstiernas och det var gott, som vanligt :P Det var typ kött och potatisgratäng, min favvorätt (a) Eller jag tror det är det iaf.. Men jag blev iaf väldigt trött.. Ska lägga mig tidigt idag :) Fett skönt att vi har lov !
Och imorgon så kommer min efterlängtade städa-i-rummet-dag. Niet kul ! Men det måste faktist bäddas rent och tas bort på alla bord och sånt :P Och sen ska jag läsa FRIDA eller nått annat myspys :D

Men här kommer det lite snyggis-bilder på oss ;)



Och imorgon kommer mormor hem :) Och på tisdag så kommer Sofia och Lasse ner till oss :DD Längtar ! <33

pusscaio <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0