träning

Hejhej !

Idag, efter skolan så gick jag hem för jag hade tagit ut alla kuddar ur min soffa för att se om Rosanna hade glömt sin skåp nykel hos mig, som hon inte hade :P Så jag var i varje fall hemma och städade bort allt. Eller först tog jag mellis, gjorde ett läxförhör som jag kunde ha gjort på lektionen men jag gjorde fördjupningen och så läste jag Twilight. Den börjar bli riktigt bra nu ! :) Sen så satt jag bara framför tv:n och häckade..
 När Miccis kom hem så tittade jag på Harry Potter 4 med henne. Sen kom mrs Surmamma hem och tvingade oss att hjälpa till med maten.. Sen stressade jag iväg till träningen. Rosanna gjorde illa min mage typ 3 gånger ! Hon slog i den två och sparken en x) Sen kom jag hem och duschade. Inte n¨got speciellt :P

Imorgon är det fredag och så ska Rosanna, Moa , Linnea och Jennifer hem till mig :) Jennifer och Rosanna ska sova här och jag vet inte om Linnea och Moa ska det, ska fråga imorgon :) Då ska vi mysa med chokladfonû (stavning?!) :D JAG VILL HA CHOKLAD !! Så efter skolan så ska vi till centrum och köpa frukter och chocolate ;)
Och veckan efter så slutar vi skolan för julen :D Somsagt så ska Sofia och Lasse komma ner till oss, men jag åker aldrig upp till dom.. :( Jag får vänta till sportlovet i februari :) Och jag har snart köpt klart alla julklappar :D Bara typ 5 kvar :)

Aja, puss och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0