helgen med rosanna

Shuuwe !
Jag haft hemstudiedag idag och imorgon. Så igår till idag sov jag hos
rosanna :) Vi fick hrya film och köpa lite godis. Vi var typ uppe till 2 eller
ngt och vi vaknade vid 12 tjugo över eller ngt ! på kvällen läste vi varandars
dagböcker. Jag vet att någon annan inte ska det men rosanna ville och
hon har så rolig dagbok så jag ville läsa den :P Fast hon läste den högt.
Vi spelade typ sims och var inne på datan hela kvällen.
Dagen efter tog vi ett bad och massa kort. Sen gick vi hem till mig och gjorde
goda chokladbollar och spelade kort. Rosanna ba; "Du är städerskan och jag
är hotellrummet" och sen kastade hon upp alla kort i luften så de hamnade
typ i hela rummet xd Så jag fick plocka upp alla , fast hon hjälpte till :)
Och hon har ganska kalla händer och hon stoppar in dom i min tröja
hela tiden ! Det kittlas typ as mkt.

 

Jag som brunett dåra. vad tkr ni? :P

KYSS OCH SCHMEK


Kommentarer
Postat av: rosanna

HAHAHA :D jag är så jävla bäst

2008-02-07 @ 23:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0