lördag

shhouue :)

just nu är jag med min mamma och pappaoch
äter middag hos nga kompisar. Det blev god mat
kött och ris.
Inatt sov jag , rosanna & my hos emma :) vi såg
först en bra och sen en dålig och sen en bra film :P
Sen dansade de andra och de var kul. Jga kan inte
dansa så jag dansade inte. Men jag skulle vilja
börja på dans. Jag gjorde de när jag var mindre
men jag slutade. Vet inte riktig varför :P

Kvällens outfit;
Jeans från Ginatricot(min syrras)
Ett randigt linne från H&M
En munktröja från H&M (min syrras)
Ett par vanliga skor från stadium

Nyss så var jag med min pappa och syrra på
en liten resa , med ett par andra familjer , till
vemdalen och åkte skidor. Det varskit kul och
vi såg en film och det var en skräckis.
Och när det blev läskigt så skrek  typ alla xd

Och dessutom har jag blivit brunett :P Jag
tycker att jag passar i det men det är typ som
ljusbrunt och rosanna säger att det är mörk -
blont ! Fast de tkr inte jag :)

kyssar


Kommentarer
Postat av: Jonna

du får visa din hårfärg:)!

2008-02-02 @ 23:06:28
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0