fjällen 07/08

hej! om ni undrar (som ni säkert inte gör) så har jag varit i fjällen
och firat både nyår och julafton. Vi var där i 2 veckor och det var kul.
Först under julveckan så var mina kusiner med oss och sen när de
hade åkt hem så kom ett par kompisar ner sista veckan. En dag
så hyrde vi en  skoter och vi var uppe på en topp på ett berg, då
välte den. Det var fett läskigt och pappas ben typ fastnade under
i snön. Det var as mkt snö där uppe för det snöade typ varje dag
så men knappt så vart man åkte. Jag skulle åka snowboard, fast
det blev inte av för att (1) det var typ storm och (2) jag mådde inte
så bra den dagen så jag åkte hem. Jag var nöjd med julen och
mina julklappar för jag fick  fina saker, sånna saker jag hade
önskat mig. 
hejdå hoppas att ni också fick en fin jul :)

kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0