shopping dags !

Hejsan ! Vårat internet har inte funkat så jag har inte kunnat skriva :/
Iaf så ska vi shoppa snart :D Jag ska först o främst köpa en väska.
Och sen ska jag köpa ett par jeans. Jag kommer ha 600 + att jag
kommer få pengar till jeans.

I natt sov jag hos rosanna med my. Vi hade det kul o vi dansade runt
i rosannas rum natten lång! Och samtidigt filmade vi. Det blev en
rolig video där my först ramlar o sen när hon ska upp ramlar hon
igen :P Vi la oss vid typ halv fem o vaknade vid kvart i ett. Rosanna
skulle till Jocke 2 så vi åkte typ direkt hem. Hennes morfar skjutsade
oss till centrum o där sa vi hej då. Då ringde jag mormor o hon kom
ner o vi fikade på smörkransen. Sen skjutsade hon hem mig o jag
börjde städa mitt rum, för jag hade inget att göra , för vårat internet
funkade inte. O sen så gick jag ut en promenad i 40 min. Sen kom
mamma o pappa hem o vi lagade mat o det blev lax med potatis.
Efter maten ville miccis ut o gå med mig men det ville inte jag men
då sa mamma o pappa att jag visst skulle det o efter ett tag gjorde
jag det. Vi gick bort till stallet. Sen hem igen o då tittade vi op The
notebook. Den är SJUKT bra o den är jätte fin !

Sofia ska kanske komma ner till mig någon dag :D Det skulle vara
skit kul för jag saknar henne verkligen ! Om hon inte kommer så
ska jag ändå upp till henne andra eller tredje augusit :)

pussar o kramar L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0