ska ut o sova i båten

hejhej ! :D

Inatt så sov emma o rosanna här :) Vi va typ uppe till 5 o sov
till halv 2. Och idag har vi inte gjort så mkt annat än att kolla
på film :P Sen när rosanna o emma hade gått så gick jag ut
o joggade lite grann. Nu på kvällen kom pappa hem o va sur
som vanligt -.- I morgon kväll så ska vi ut o sova i båten. Det
ska bil skit kul ! För rosanna får hänga med för miccis ska
inte det så dår får vi plts. Det ska bli så mysigt o vi ska sola
o bada o äte massa gott :D

Imorgon på dagen ska jag o rosanna också shoppa :D Jag
behöver allra mest en väska så det ska jag tänka på först :P
sen ett par jeans, som jag har fått pengar till att köpa o sen
typ björn borg trosor :P Det ska bli sååå kul för det var
säkert en månad sen jag shoppade , känns det som ! :P
jag shoppade ju i malaysia.

puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0