sommar :D

hejhej ! har ju kommit hem från malaysia nu :) Det var underbart fint dr och
jag älskade det ! Det tog bara lite lång tid att komma dit :P Vi badade och
snorklade mest varje dag och sen efter en tid träffade jag och miccis lite
kompisar :D De hette Bea, Maria, Isabell och Isagel. De var as shyssta :D
Vi var med dom på kvällarna mest. Sen sista dagen var vi i Kuala lumpur
(vet ej hur det stavas) och shoppade. Det blev inte så mkt men ett par shorts,
ett linne, två par trosr och en munkjacka.

När jag kom hem så välkommnade rosanna mig. Hon berättade för mg allt
som har hänt medans jag hade varit borta. Det lät kul. Dagen efter var jag
med rosanna och vi åkte till domarrudden och sen så sov jga hos henne.
Dagen efter det så sov ella och rosanna hos mig. Vi sov inte så mkt :P sov
bara i 4 ½ timme :P Sen så kom my till oss och vi skulle på partey hos en
kompis. Det söööög och vi hittade på en ursäkt för att gå. Eller det var rosanna
som kom på den :P Sen gick vi från maggan till centrum och det var väääldigt
långt ! Vi ville inte sova hos ngn av oss så vi gick fort in på datan hos rosanna
och kollade om vi kunde sova hos ngn kille. Det var en kille och han heter Jocke
Strid. Han var SJUKT söt och han var med en kompis som hette tobbe. Vi körde
sannaing och konka och.. ja ni fattar vad som hände xd Det var lite kul :) Sen
somnade jag i en timme. Och när jag vaknade var alla typ skit trötta! Men jocke
typ gillar rosanna !! Även fast ingen var med förutom dom så körde själva xd
Sen skcikade han ett sms till my att han gillade rosanna och frågade efter hennes
nr :P Sen gick vi hem igen. Eller vi tog en buss. Då åkte vi hem till mig och sov i ngn
timme sen åt vi för vi var skit hungriga ! Hade lixom inte ätit sen kl ett på tisdagen!
Och resten av dagen var vi här :) Hahah det var typ lite galet tkr jag XD

Ska städa mitt rum nu -.-

puuuuuuuuuuusssssss <3 (bilder kommer sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0