tältade inatt

Tjooo :D
Idag har jag inte gjort så mkt.. Kom hem för en stund sen från att ha varit med
Joakim och Tobbe. Vi tältade och det var myys :) Medans rosanna och jocke
hade det lite mysigt så satt jag med my och vi höll på med hennes mobil. Vi
pratade inte så mkt med tobbe så han somnade tillslut. Men jocke väckte honom
:P Ja, sen gjorde vi inte så mkt.. Vi pratade ibland och sen typ kl 5 så gick vi och
gungade. Och jag o my gick och kissade :P Sen vid 8 somnade alla utom my.
Hon skulle till västerås idag eller ngn stans , och då skulle hon åka lite tidigare :)
Så först vågade hon inte väcka ngn men tillslut så väckte hon mig och jag följde
henne till trå(sätraskolan) där hennes mamma skulle hämta henne. Sen gick jag
tillbaka och typ somnade om. Jag vaknade av tobbes lillebrorsa typ skrika
"TOOOOBBBBBBEEEEEE!" och jag trodde att det var jag som gjorde det i min
dröm :P Men sen så kom hans mamma och typ lackade på dom eller oss.
För dom visste inte att vi skulle komma :P Men vi var iaf tvugna att gå :P Fast hon
gjorde blev inte så arg sa jocke på msn. Mest bara för att dom inte hade sagt
att vi skulle komma :P

Innan vi åkte till dom igår så var jag rosannao my på solbrännan. Det var kul och
vi solade och tog mest kort. Det var typ MEGA kallt i vattnet så vi badade aldirg :P
Men jag sitter vid en annan data nu så jag kan inte lägga inte ngra bilder men
ska göra det ngn dag.. När jag har tid.. Heheh :P

puss på röööööven ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0