rmk i stan



heeej :) Ikväll så spelar RMK i Tantolunden kl 20.00. Dit ska jag och rosanna,
emma  kunde intehänga med.. Då ska vi snacka mner med dom och rosanna
har snackat med rikard och han har lovat henne en puss på kinden. Jag ska
fråga om jag också får en ^^ Det ska bli fett kul och jag längatr som faaan ! :D
Idag så har jag varit i stan med mamma mormor och min syrra. Vi gjorde inte
så mkt. Åkte dit och åt och sen tillbaka.. Det var typ för att vi hade gått ut skolan
eller nått. Nästa år ska vi fyra till london och kolla på en massa saker :D
Just nu r gör jag inte så mkt.. Ska nog packa klart resväskan och fixa mig till ikväll.
Ska ju till malayisa imorgon så vi från se om jag hinner skriva om ikväll. Hoppas
det ! :)

PUSSAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0