RMK OCH SEBBE I KÖPING !





Tjo !

Idag var det helt otroligt kul ! Jag gick typ upp vid 6 och de hämtade mig
vid typ 7 och sen så åkte vi. Vi sov och lyssnade på musik i bilen.
Sen gick vi och köpte biljetterna och åt på mcdonalds. Det var typ fett
öde där på morgonen :P Sen så satt vi bilen och vi fixade oss en massa
och lyssnade på musik. Och halv ett så var det insläpp och vi gick typ
ett. Man hade inte bestämda platser så vi satt på andra raden precis i
mitten :D Och RMK är sjukt snygg asså !!!! Och hans kompis Chai han
är söt tkr jag ^^ Sebbe var ju skit snygg i sitt hår och hans fina bruna
ögon är helt underbara ! De var skit duktiga allesammans och efter
så fick man massa autografer och sånt. Och vi pratade med dom (RMK)
typ hela tiden ! De är fett charmiga och de skämtar hela tiden och är
jätte snygga och skit roliga :D Vi pratade med dom, eller dom pratade
med oss. Vi sa mest bara aah eller ja :P  RMK är sååååå snygg !
man vill typ bara äta upp honom! skoja XD Men han är skit snygg !! <3
Vi sa att vi kom från stockholm dom ba "vilka trogna fans vi har" pch sen
så skrev dom på rosannas tröja och Rikard (han som sjunger mest) Han
ba "jag skriver ouss med z haha". HAHAHAH han är så jävla söt asså ! :D

1. min blijett ^^
2. våra mcdonalds ballonger :P
3. köping
4. RMK = rikard med k !! <3
5. heeeeeeeeeeeeeeeto <3
6. Sebbe har finaste ögonen !!
7. sötnosen med gitarr
8. de sjunger tillsammans
9. SÅ JÄVLA SÖÖÖÖÖTA NI ÄR !! <3

Vi satt lixom på andra parkett och dom tittade oss i ögonen flera ggr !
Vi har videos också där dom sjunger :D

puss ochr kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0