min data är tillbaka

Shuuuew ! Äntligen så är min data tillbaka från att ha lagats :D
Så nu är den hel och som den ska vara !

Idag har jag varit med emma. Vi var hos henne och vi kollade
mest på tv eller film. sen var vi med lilly lite och det var mysigt.
Jag åt där och det blev någon god gryta med kött och svamp
med pasta. Jag gillar inte svamp men det plockade jag bort.

Igår så var jag med Jessica. Hon var hos mig och sen så skulle
jag på trampolin och då följde hon med. Det var så kul för en tjej
som går i samma grupp som mig sa att jag såg konstig ut utan
smink och att jag skulle få mer killar om jag hade det ! Hahah :O
Det var lite taskigt :P Sen så skyndade vi oss hem för jag slutar 8
och gossip girl börjar då. Och dessutom så skulle vi åka och köpa
pizza som vi sen skulle ät medans vi tittade på det. Så såg vår
kväll ut. Att titta på tv :P

Ska kolla på greys anatomy nu :D
pöws


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0