31.10

Tjoosan.
Ikvl så skulle vi ju ut och härja med massa annat folk, men så blev det
inte. Vi hade det kul med Albin och Söder istället. Det började så här:
Jag och Sofia visste inte vad vi skulle göra, så vi gick hem till Evelina.
Där så satt vi och snackade om olika saker och satt typ vid datorn lite.
Myys :) Sen så gick vi till konsum och köpte godis för att vi blev så
godisugna ;P Då gick vi och flummade och var så glada av att det hade
kommit snö :D Eve skulle till Cornelia, så jag & Fia gick ner till Albin och
Söder. Där satt vi och chillade ett tag och sen så orkade vi inte vara i hans
rum längre, för det blev väldigt varmt och vi ville ut lite. Då gick vi till Sofia.
Jag fick såklart skjuts av Albin (a)Hahah jag skulle försöka att skjutsa han,
men det gick typ inte för det var skit halt på marken och dessutom så var
styret snett. Så det var ganska vingligt x) Men det gick framåt. Vi gjorde inte
så mycket här heller utan vi bara satt och flummade lite och snackade om
olika saker :D När de skulle gå så följde vi med dom ut och då gömde vi oss
och sen så åkte vi skridskor. Och det var så kallt att jag seriöst höll på att dö! :O 
Sofia och Söder sa typ hej då i ett år kändes det som !! När vi gick in så satte vi
oss direkt vid bordet, för det blev pizza och vi hade inte ätit på hela dagen.
Ovanligt för mig xD Jag äter ju oavbrutet annars xP Eftersom att det är halloween
så har man alla kanaler så vi kommer sitta och titta på tv hela natten lång. Och
vet ni, Sofia är äntligen pigg, men vi ska upp tidigt imorgon !!



BUHU :'( Kommer sakna alla här </3

Puss & Kram / Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0