5.11

Heej bacons :D
Ska snart äta mat, men jag behövde bara skriva vad jag har gjort idag. Ni
förstår det var meningen att jag skulle skriva när jag kom hem, men det
blev inte så för att min cp data har inte internet. Vilken nyhet! NAAT!!
Imorse så kom vi försent, men inte pga mig. Utan Rosanna, som inte heller
är en sån stor nyhet x) Men som jag sa imorse så skulle vi inte laga mat.
Sen så gick dagen och när vi hade no så skulle jag gå ner till skåpet
och hämta min mobil. Jag var lite stressad (fråga mig inte varför) och då
tappade jag nyklarna. Då gled mobilen lixom ur mitt grepp och jag
tappade den i sten glovet. Smart jag vet! Så när jag skulle sätta på den
igen så funkar inte skärmen. Annars helt normal ! Mamma och pappa
kommer säkert döda mig.. Men jag får väl önska mig en ny i julklapp
eller så får jag lägga den på lagning. Sen på idrotten så hade vi bollekar.
Jag är ganska rädd för bollar, så jag stod typ i hörnet och bara gjorde mig
onsynlig x) Och varje gång det är nått med bollar så far jag alltid någon
boll i ansiktet eller i huvudet. Men inte den här gången. JIPPI :D Fast det
var nära att jag fick det två gånger xD Efter vi hade slutat så mötte vi my
i korridoren. Så vi började snacka med henne. Och som ni kanske vet
så har hon nyss tagit en percing i tungan, och Linnéa är såå avundsjuk
på henne ! Jag vill också ha det :( Och om jag vill ta i naveln så får jag inte
göra det förens jag fyller 18 :O Så det är inte troligt att jag får det i tungan x)
Men det är jätte fint på henne :) <3 Sen gick jag hem, själv. Jag gjorde inte
så mycket, åt lite, satte på datorn och typ kollade på vänner och lyssnade
på musik :P Juste nu så sitter jag vid Miccis dator :) Tack Miccis :D
Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0