god morgon :)

Igår så skulle jag ju ta en tallrik flingor, men jag gjorde aldrig det x) Jag
gick och duschade istället. Jag hade inte gjorde det efter träningen direkt
eftersom att DH var på tv :P Iaf så hade vi sovmorgon, och det är ju skönt.
Men det är inte det ända bra som händer idag. Jo vi har hemkundskap :D
WOHO !! Men jag tror inte att vi ska laga mat idag, utan vi ska hålla på med
tvättmaskiner. Fast jag tror bara, får se vad som händer x) Idag så vet jag inte
riktigt vad jag ska göra.. Eller jag ska kanske klippa mig ! Mamma ringde
tjejen igår. Det är Miccis kompis storasyster som klipper oss. Och då ska jag
också slinga håret :) Men om det inte blir idag så blir det kanske nästa vecka
eller veckan eft det x) Längtar att få klippa mig för min frisyr är så tråkig ! Vill
ha Sofias hår :P Jag älskar hennes hår :) Jag slänger in en blid på min outfit
och sen måste jag dra :)



- rosa tröja från ginaricot 199 kr
- grått spets linne från ginatricot 129 kr
- svarta strumpbyxor kappahl 79 kr

CIAO


Kommentarer
Postat av: Bajs olle

bara så du vet har du intefått med huvudet på bilden :P

2008-11-14 @ 18:42:10
Postat av: lovisa

men det är det som är meningen x)

man ska bara se mina kläder :)

2008-11-14 @ 19:46:06
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0