laserdome

TJUU !  Idag så ska jag + massa andra till stan och spela laserdome.
Det ligger i stan och vi ska äta där i stan också. Det blir typ donken :)
Vi ska typ ta ett tåg som går 16.55 och vi ska vara där vid 18.00. Vi har
hyrt hela stället, men vi har inte fått ihop så många människor så att
det kostar 100 var.. Tror jag :P Men det är lungt, får 200 :)
Kom nyss hem ifrån Rosanna. Jag och Emma. När vi vaknade så kollade
vi på filmen som vi hade hyrt. Och den var helt saiko ! Efter den så gick
vi och lämnade tillbaka den, gick hem och åt frukost och sen gick jag
hem och tog ett bad. Och nu sitter jag här :P Måste skynda mig nu..
Ska sminka mig och ta en frukt eller nått x) PUSSTJA ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0