lite stressad x)



Hejhej :) Idag så var jag och shoppade, med mig själv :P Emma kom på att
jag kunde åka till Täby eftersm att det är närmare och innomhus, för att det
avr så kallt ute :P Jag tyckte att det var en bra ide så jag satte mig på tåget
till täby. Jag satt och läste och lyssnade på musik. 
När jag var framme så kollade jag runt lite i butikerna la undan de kläder jag
tyckte var snygga. Sedan var det bara att bestämma sig för vilka av kläderna
jag skulle välja och medans så köpte jag glss på donken och mascara &
foudation på kicks (+eyeliner). Sedan hade jag valt och jag åkte direkt hem
för att jag ska sova hos Moa ikväll :) Jag ska äta middag där också så jag
måste skynda mig lite men innan jag går måste jag ju bara berätta för er vad
jag köpte ;D

- Kofta från Ginatricot 179 kr
- Klänning från Ginatricot 149 kr
- T-shirt från hm 149 kr
- bh från hm 129 kr
- foudation kicks 100 kr
- eyeliner kicks 90 kr
- mascara hm 119 kr (tror jag det var på rea)
- tjock tröja bikbok 149 kr (rea)

Puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0