måndag imorn :(

God kväll alla ! Idag har jag mått lite knasigt.. Men mina vänner hjälpte mig
(på någont konstig sätt), så nu mår jag mycket bätter :D Sitter och flummar
med Rosanna/ på msn xD Kuligt värre ;) Och så har jag snackat med Sofia,
både på msn & tele, och jag saknar henne något så ENORMT att det inte
finns ! :/ Iaf så ska jag dit någon helg har jag bestämt :) Det är så jobbigt för
att jag kan inte åka dit på påsklovet för att jag ska till Schweitz då och åka
skidor.. Så då blir säkert allesammans jätte ledsna :( För typ alla saknar mig
Borlänge :D Och jag saknar dom tillbaka OTROLIGT !

Iaf nu ska jag bertätta lite om träningen. haha en tjej som heter Emma
somnade i Cattis knä, så de började rita på henne xPMen hon vaknade
tillslut. Vi tränade plint, trampet och handvolt :) Ganska kul fast jag tog inte så
mycket, men jag försökte iaf :) Sen när vi kom hem så hade papi gjort det så
fint med ljus och allt på middagen :) Och jag ska sluta vara sur ! För det är
inte kul för någon !! :) Mm.. Ella är inte inne så hon kan lixom inte skicka
bilderna, men jag lägger in dom så fort jag har fått dom :) Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0