mer om gårdagen

God morgon ! :) Sitter här i pyamas och framför mig har jag sjuke My :/ Hon
mår typ illa och shit. Stackare :/ Men nu tänkte jag berätta om vad som
hände igår.

När jag & Emma skulle gå till centrum och köpa godis så mötte vi de andra
i dörren på väg ut. Men vi skyndade oss och cyklade till centrum. När vi kom
hem så kollade vi på "Stomp the yard" och var SKIT bra !! Chris Brown var
med och han var skit söt :D Men han var inte med så länge. Sen var
Columbs Short (eller nått xd) ed och var snyggis ;) Iaf efter filmen så gick
vi ut till förrådet och snackade tjejprat och annar mysigt :) Efter ett tag så
började vi bädda ut soffan och sånt. Haha det var skit trångt, för 4 st sov
i en dubbel säng x) Och på natten så typ slängde my sin ben överallt, i
sömnen och Ella ramlade ner eller nått för när vi vaknade så låg hon på
golvet xD Och det var skiiiit varmt !! Jag höll på att dö ! Men vid typ ett så satte
vi oss runt bordet och åt lite frulle. Först gick Ella, sen Emma. Då satte vi,
som var kvar vid datorn. För typ 20 min sen så gick Rosanna och nyss så
gick My. Så nu ska jag göra mina behov och sen ska jag ut och träffa
Linnerorna :D Vet ej vart, men jag ska bli klar vid 16.10, så nu måste jag
skynda mig lite :P PUSSCAIO <3

Bilder kommer sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0