regnig dag idag..

Såklart ska det spöregna när skolan är slut -.- Hahah, Linnéa hade
ingen mössa eller luva så hon gjorde en egen mössa med en kjol x)
Såg skit roligt ut xD När vi kom hem så var Rosanna skit flummig och
en massa så det blev väldigt mycket skratt vid bordet. Just nu sitter
Linnéa och sminkar Rosanna. Hon säger "du ska vara chockad!".
Hahah saiko brud x) Och jag sitter vid datron (a)

Jag har laddat ner en nya film :D Den heter Midnight express. Känner
igen namnet från nått, men vet ej från vart.. Tror att det är från Frida eller
nått :P Men jag vill ha tips på braiga filmer :) Något förslag? (a)
Och idag, vid sex halv sju så ska jag klippa mig + slinga mig :D
LÄÄNGTAR ! Jag ska typ klippa snelugg och typ tunna ut det eller klippa
upp :) Och ljusa slingor ska det bli, såklart ;)

Har fått nya scheman i skolan, och vet ni vilken vår senaste dag är?! Jo
fredag förstås ! :O Vi brukade gå till 13.15 men nu går vi till 15.20. HEMSKT !
Så nu har vi också två sovmornar, onsdag och trosdag. Men hellre att vi
slutar idigare och börja tidigare än tvärt om ! Jobbigt läge asso !

Heejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0