rubrik

Tjoo !  Vaknade vid halv ela idag. Riktigt skönt ! Kvällen innan så var jag skit
trött. Klcokan var typ 02.30. Efter jag hade sett på de filmerna så satt jag typ
och lyssnade på musik :) Sen kom Miccis & hennes kompisar hem och då
kollade de på Step up ! Och jag ÄLSKAR den filmen :D Den är så bra ! Och
en "dansfilm". Dessutom är Channing Tatum med och det är min älskling ;)
Sen gick jag och la mig för jag var suuper trött !
Efter jag hade vaknat så ringde Rosanna och då flög jag upp x) Sen åt jag
frukost, duschade och gjorde mig iordning, för att  vi skulle till Jennifer.
Vi fick vänta as länge på bussen så att mina tår höll på att ramla av ! Kändes
det som :P När vi kom fram så kollade vi på en jätte bra film ! Men jag fattade
den inte riktigt på slutet. Den hette typ nått med "illu.." eller nått xD
De var för trötta så de orkade inte baka och det var tråkigt tycker jag för jag
har väntat på att baka :( Men vi får göra det en annan gång :)
Eftersom att jag hade träning halv 6 så var jag tvungen att gå 5. Magda skulle
också gå då så vi gick tillsammans och pratade om olika saker :)
Träningen gick faktist väldigt bra för min del :) Och imorgon så ska vi testa att
träna med truppen, och det är med bl a Towa, Sara, Saga mm. De är ganska
bra, så jag kommer känna mig sjukt dålig !

Jag tror jag kommer att bli förkyld snart ! Eller jag hoppas :P För jag har haft
ont i halsen och jag har gått runt och nyst som bara den ! haha hoppas att
jag också blir så där jätte hes, det är roligt :D
Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt :P
puss och god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0