skola igen !



Jaha, då var det skola igen då. Och det SÖG ! För vi har en block lektion.
Då hade lärnarna inte tänkt ut någonting alls !! Och man får inte göra det
man vill. Dessutom så temat religon ?! WTF !! Fett trååååk asså.
Efter skolan så gick jag och Rosanna med Emma hem. Vi satte oss typ
direkt vid bordet och åt xD Först plockade vi ju fram allt x) Sen gick vi upp till
Emmas rum och låg och snackade i några timmar. Det var riktigt myys:) Och
Rosanna höll såklart på att porra runt , som vanligt xD Men efter någon timme
kom Emmas pappa och sa att vi skulle ta hand om Lilly ett tag för han skulle
laga mat. Så då gjorde vi det och vi lekte med pokemon och jag läste lite också :)
Fast det är ganska jobbigt att läsa tkr jag, för att jag blir så hes ! Konstigt.. Iaf så
är Lilly så sööööt :D Och Emma höll på med Rosannas hår och jag läste
så hon höll på att somna x) Annars så är det jag som brukar göra det, men inte
den här gången :) Vid typ 6 så gick jag och Rosanna hem. Jag hade min cykel i
skolan så vi skulle dit först och Rosanna höll på och sa en massa vägar som
hon inte ens kom ihåg x) Så vi typ gick fram och tillbaka ! Och sen skulle jag också
skjutsa henne ända hem, men nej nej !! :D Det är vad som har hänt idag, typ :P Måste
skynda mig lite.. Ska på träning med mamma. Har typ inte tränat på flera år !! Jag
måste träna mer för att annars så blir jag aldrig smal !! Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0