söndag igen..

Gud vad jag hatar denna dag !! Det är skolan imorgon och det orkar jag
verkligen inte ! Är typ sur och arg idag. Så jag har gjort pappa arg och det
är jobbigt.. Och ingen har gjort nått mot mig så jag är helt cp idag. Jag
vill bara bort här ifrån ! Jag vill bara vara glad. Har varit typ sur hela helgen
för nada och jag orkar verkligen inte med det !

Iaf imorse så vaknade jag av Linnéa väckarklocka, för hon skulle
hem tidigt, därför att hon skulle till sin mormor som låg på sjukan.
Jag somnade om iaf och sen typ väckte hon oss. Sen kunde vi inte
somna om så vi låg och kollade på Idol, sen åt vi frulle och sen kollade
i på Stjärnor på is. Och sen gick jag hem.. Och juste det snöade i morse,
med det är typ borta nu.. Har längtat efter snön efter allt regna, men jag
visste att det skulle bli så här.

Och sen är det gymnastik också.. Gaaaaah ! Asso jag är fett slööö. Men
den ska jag gå på så att jag kommer bort ifrån mitt hem :P Efter det så
är det Gossip gril, som jag har missat mycket av men ändå ska kolla på :)
Sen är det en film som heter Ladder någonting som jag också ska se på :)
Och i veckan så ska jag åka till stan ochså shoppa med mami :D Hoppas
jag iaf ! Men jag måste bli gladare. Jag måste verka gladare så att jag får
fina julklappar ;) höhö.  Pusstja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0