torsdag, snart fredag

God morgon Sverige !
Det har varit en skön morgon hittils :) Fast nu är jag lite stressad för vi börjar
9 och kl är nu tjugo i.. Men jag kan ta cykeln och det tar typ 5 min minst :P

Iaf igår så hade vi ju matte prov som jag har pluggat till väldigt länge ! Och
provet kändes bra faktist. Fast jag kommer inte få så många rätt för jag tror
att jag har gjort slarvfel som vanligt :P Men men..
Idag är Rosanna sjuk tror jag :/ Stackare, hon var ju typ nyss sjuk.. Och jag
som aldrig är sjuk, kan hon väl dela med sig x) Jag är typ sjuk en gång per
år. Och i år så har jag typ inte varit sjuk, vad jag kommer ihåg iaf..
Idag är det ki box också :) Har inte tränat på hela veckan :o Jag måste
verkligen få fart på mig själv !! Sitter bara framför datron kväll ut och
kväll in. Jag vill gå ut och vara med kompisar då egentligen, men det finns
ingen stans att gå.. Och vilka vill lixom? xD
Imorgon är det äntligen fredaa och då ska jag in och shoppa med mamma :D
Längtar :D Slänger bara in en bild på min outfit ;)



- Puss&Kram jeans
- linne från ginatricot 129 kr
- kofta från ginatricot typ 149 kr

pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0