18 novenber

God dagens bloggi :)

Kom just hem ifrån Rosanna :) Jag skrev ju inte igår så jag tänkte skriva lite
om det nu :P

Jo, måndagen var inte så farlig faktist.. Den var bara väldigt jobbig på
söndagen :P Men vi gjorde lite bus och annat kul :) Vi bestämde också att
vi ska till Jennifer och baka på söndag :D Fast vi får se hur det blir med det.. 
Hoppas att det blir av (a) Tjoooockis X) Iaf så efter skolan så åkte jag,
Magda, LinnéaLinnea  Hem till Jennifer. Vi gjorde inte så mycket där..
Vi kollade på när Jennifer dansade discodans och det var as cool !!
Vid halv 6 så åkte jag, Linnéa & Linnea hem. När jag kom hem så åt jag
och pluggade massa matte med pappsen. Sen ringe Rosanna och
undrade om hon kunde komma över, och det är var ju klart att hon fick, så
hon kom. När hon kom så började vi prata. Hon berättade en massa
och vi satt säkert i min soffa i någon timme i varje fall ! :O Jag riingde
och frågade om hon fick sova här, och det fick hon och då satte vi oss i
bastun. Sen vid kanske halv 12 så somnade vi.

Och igår så bestämde Rosanna att vi skulle gå upp kl 6 och jag sa ok
eftersom att jag vet av erfarenhet att hon är lite seg x)  Men sen bli jag jätte
trött och dagen gick som vanligt.. Ungefär som vanligt iaf xP Efter skolan
så följde jag Emma med Rosanna hem. Vi pluggade massa matte tsm
alla tre, medans Roanna satt i badet :P Sen kom Alex ocyh då skulle typ
Emma gå.. Och vi hade kul :) Jag åt hos Rosanna också och det blev
fryspizza, alltså inte så gott.. Men det dög. Efter att Alex hade gått så satt
Rosanna och var skit flummig mot alla på min msn och sa att jag var
kille och allt och jag höll på att kissa på mig ! xD Sen var jag tvungen att
gå hem.. :/ Så just nu så dör jag snart av trötthet. Jag vill bara lägga mig
ner och drömma mig bort till drömmarnas lad :) Myyyyysigt !

Igår


Idag


pusspuss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0