födelsedagar !

Tjosan ! Har just ätit. Det blev en jätte wokrätt som mamma gjorde. Idag
har jag varit i skolan och efter så följde rosanna med mig hem :) Vi gjorde
inte så mkt.. Tog lite te, kollade lite i min nya FRIDA tidning & lite sånt :P
Jag fyllde ju år i helgen och det är så att min data är cp så den hittar ingen
internet -.- Så jag har inte kunnat skriva , men nu så fick jag gå in på min
pappas kontorsdata så jag kan berätta vad jag fick och lite sånt :)

Av farmor fick jag en bok : Pojken som överlevde av Dave Pelzer,
av mormor ett par jätte fina örhängen och ett spel (the sims prylpaket),
och sen det "stora" paket, som jag inte fick på morgonen, var en
jätte fin vit cykel från peak :D


Innan mormor & farmor kom så gick jag, miccis & cattis ner till centrum och
då passade vi på att byta min bok som jag hade fått av miccis på morgonen.
Det blev "Tilsammans" av Denise Rydberg. Miccis är snabb på att läsa så
hon började läsa den och blev klar igår. Hon sa att den var jätte bra :) Den
här söndagen som kommer på händer två mycket roliga saker 1) Rosanna
fyller år , GRATTIS GUMMAN <3 och 2) jag ska ha släktkalas och då kommer
ju jag få lite mer presenter :D Nu ska jag ut och klippa gräset (fast jag får inga
pengar för det :/), och sen så ska jag ut i spåret och springa 2,5 an. Jag har
blivit tjock så jag måste banta , pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0