orienterings dag



Tjuu ! Idag har vi haft orienterings dag i skolan. Det var sjuuukt kallt
i början, för det var ju typ minus i morse ! :o Lixom i slutet av september
redan ! Iaf så var jag & Emma i grupp. Vi gick inte själva, utan först gick
vi tillsammans med Alex oxh hans grupp. Sen skulle de tillbaka för att
dricka vatten, cå ville inte vi hänga med. Och då hamnade vi med en
massa annat folk. Bl a Sussie, Johan, Linda mm. Med dom var vi med
ett tag tills vi hamnade med Moa & Nori. Sen kom Ella & Ågren.Då
stannade vi och snackade lite med dom och då hade Moa och Nori redan
gått och vi skulle tillbaka, så då träffade vi My ch Zubaida som också
skulle tillbaka och då gick vi med dom :) Sammanlagt så fick vi 17
kontroller, men vi fuskade typ på alla x) Eftersom vi var vid Rosanna så
hade vi bestämt att vi skulle bada efter. Så det gjorde vi. Det blev jag,
Emma, Rosanna, Alex & Linnéa. Efter ett tag så kom Ella & Ågren också.
Vi hade det roligt och badade och bastade. Tills klockan blev halv 5 då
Ellas mamma kom och hämtade oss :P Sedan dess har jag typ bara varit
hemma :) Jag slänger snabbt in några bilder från idag och sen ska jag gå
och lägga mig.



god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0