rubrik...

Det är det svåraste med att skriva blogg , att komma på en rubik !

Iaf så har jag nyss kommit hem ifrån ica. Har varit och handlat med mamma :)
Idag har jag bara varit hemma. Legat ute i förrådet och myst vid datorn under
täcket. Och det  var mysigt :) Och igår hade jag och miccis det mysigt. Hon hade
laddat ner den nya Narnia filmen och så laddade hon ner White chicks som är
sjuuuukt rolig , hahahah ! Höll på att typ dö typ ibörjan när en av dom var på
toa, haha :P Iaf så var dom båda mycket , mycket bra :) Och vi satt i hennes
säng under täcket och åt lite godis. Mamma och pappa hade varit på begravning
ppå kvällen och sen när dom kom hem så la sig pappa vid oss och skulle titta
på film med oss. Och då sa han att han hade tänkt på farfar (min farfar, hans
pappa) hela dagen och då tyckte jag synd om han. För det var hans brorsa
som hade dött. Han hette Åke Thambert och typ känd. Det var farfar också. De
typ sjöng och Åke kom på hela Indiska-kedjan (asso affären, jag trodde först att
dom menade resturangen xd). Iaf så är båda döda :(

Ikväll så ska jag, emma & my sova hos rosanna ;D Det kommer bli kul och de
har ju firat henne idag så hon har fått massor med pengar ! Och sen vet jag
inget mer hon har fått :P Och jag ska köpa till henne i veckan :) Jag vet inte riktigt
vad, för varken my eller emma har pengar så jag kan inte köpa tillsammans med
nån. Och imorgon så ska jag ha släktkalas ungefär vid 4 :D Och då kommer jag
ju få mer presenter, hoppas jag (a) ;P Då kommer morfar, Lisen, mina kusiner,
Hedvig & Ka (morfars mamma & hennes syster). De är typ 89 & 90 eller nått :O
Och Ka ser så äcklig, för man ser hennes skellt :S Usch, usch ! Men nu ska
jag baka iför imorgon, pusssssss <3

Och juste v.38 kommer Sofia komma ner till mig :D Då kommer vi åka ni till stan
och shoppa, sova ute i förrådet (kanske), dansa dansmatta, titta på film och
massa annat kul ;D Och sen ska jag upp till henne på höstlovet som är v.44.
Långt kvar :( För jag saknar henne aaaaas mycket ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0