90 års kalas

Good day.
Idag har det varit en ganska händelserik dag. Jag vaknade steg upp åt och gick till centrum. Där köpte jag mina efterlängtade leopard örhängen. :D Har gått och kollat på dom varje dag nästan ! Har helt plötsligt börja falla för leopardmönstrat ! Det är sjukt snyggt ! :)

    
                   - från Linex för bara 49.50

När jag gick hem så började det snöa... Konstigt nog även fast det var över nollsträcket och om det är plus så kan det inte bli snö. Eftersom snö är fruste regn... Väldigt konstigt ! Jag kom hem, duschade och sen "hjälpte" Miccis mig om vad jag skulle ha på mig för jag ville inte vara för uppklädd. (det var mer så att jag frågade henne och hon sa "mmh...") Jag valde min brun rutiga klänning med en luggfläta och en vit kofta :) Först så var det middag. Sen jagade jag alla småbarnen runt bordet tills jag blev helt slut. Ni förstår på middagar så är det jag som är barnmagneten, som alla barn vill leka med och jag är favvo kusinerna av mig och Miccis ;D MOHAHHA. Fast det kan vara lite jobbigt när både Emma och Jacob vill sitta i mitt knä...

Det blev inte så jätte god efterätt.. Men jag tog kex och ost istället :) Sen jagade jag barnen ganska mycket till. Sen ville inte jag längre och då lekte vi kurragömma. Sen tyckte dom att det var tråkigt så jagade jag dom igen. De gjorde inte illa sig en ända gång. Förutom att i slutet när vi skulle åka hem så krockade Emma och Jacob med huvudena och jag såg att hon skulle börja gråta och jag ba " gick det bra emma" och då sa hon ja naturligtvis och nästa sekund börjar hon storböla ! Men så kan det gå...

Just nu så känner jag mig som ett berg för jag åt som en gris. Ska upp tidigt imorgon så jag ska sova nu. God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0